Wederom internationaal zilver en goud voor IDEA 2!

Nieuws

Met het winnen twee nieuwe internationale awards staat de teller voor ons inmiddels op 39. Onlangs wonnen wij de Muse Creative Gold Award voor de website van tekstwerkcom, waarbij de deskundige en onafhankelijke jury heeft gekeken naar het design en de copywriting van de site. Voor de flesverpakking van SÛN Probiotica, een in Nederland ontwikkelde gezonde drank, ontvingen wij de Muse Design Silver Award. Met het winnen van de Muse Creative Gold Award viel ook Jan Mol van Draeckensteijn Media in de prijzen, hij kreeg goud voor zijn tekst. Voor hem is dit inmiddels de 6e internationale award voor zijn creatieve teksten.

 

Over de Muse Award programma’s

Aan het 2e seizoen van de competitie van 2021 van beide Muse Award programma’s dongen 4876 inzendingen vanuit alle hoeken van de wereld mee naar de felbegeerde awards.
Daarmee vormt Muse één van de toonaangevende awardprogramma’s in de wereld op het gebied van creativiteit en design.

De awardprogramma’s worden georganiseerd door de International Awards Associate (IAA) en eren creatieve en design professionals.
Een divers panel van 46 toonaangevende juryleden uit 25 landen beoordeelde onpartijdig de inzendingen volgens de criteria uitmuntend, onderscheidend en toonaangevend voor het vakgebied.

De publicatie van tekstwerkcom is hier te zien: https://museaward.com/winner-info.php?id=220468
De publicatie van SÛN vindt je hier: https://design.museaward.com/winner-info.php?id=5465

Kop koffie?