Van Marle Advies

Restyling logo, huisstijl en website

Hoe zorg je dat je er als financieel adviseur uitspringt in een markt waarin iedereen hetzelfde vertelt?

De meeste organisaties leggen de focus nog steeds op wat ze aanbieden, terwijl mensen juist geïnteresseerd zijn in waaróm ze dat doen. Daarmee raak je (potentiële) klanten en kweek je sympathie. En met sympathie verkrijg je een hoge gunfactor die waardevoller is dan een koud verkoopargument.

Op de website die Idea 2 voor Van Marle Advies ontwikkelde spelen mooie, warme verhalen van échte mensen de hoofdrol. Mensen die over hun levensloop vertellen en de financiële keuzes die men gemaakt heeft met Van Marle als hun adviseur. De producten worden daarnaast nog eens extra belicht. Bekijk de website op www.vanmarleadvies.nl.

De clientèle, die veelal bestaat uit medici, tandartsen, ondernemers en hoger opgeleiden, zal zich kunnen vinden in de modern-chique look & feel die we de website gegeven hebben. De restyling van het logo en de huisstijl ondersteunt dit.

Kop koffie?