The New Standard

Logo, huisstijl en website

The New Standard is misschien wel het jongste bedrijf in een nog jonge branche: online marketing. Met jong bedoelen we niet alleen de datum van oprichting, maar ook de leeftijd van de directie. Wat het bedrijf kenmerkt, is de moed om dingen anders te benaderen met het gebruik van unieke marketingtools, om resultaatgericht aan de vraag van de klant te voldoen. Aan alles merk je dat The New Standard geen last heeft van vastgeroeste ideeën of oude bagage, die zoveel andere bedrijven met zich meeslepen. Dat The New Standard ons als ‘oude rotten in het vak’ heeft uitgezocht om hun branding te doen, is voor ons een mooie opsteker. We nemen u graag even mee in het hele verhaal rondom de branding:

Het logo laat een trapsgewijze opbouw zien en is daarmee een letterlijke symboliek van een nieuwe standaard. Om naar een nieuw niveau, een nieuw level te komen, moet je immers bouwen vanaf een bestaand niveau.

De unieke aanpak van het bedrijf komt tot uiting in de afbeeldingen van fruit, waarvan de kleuren aan de buitenkant anders zijn dan die we kennen. Bananen zijn fluorescerend groen, kiwi’s zijn paars en aardbeien zijn donkerblauw. Ze zijn gekoppeld aan de producten en services die het bedrijf levert en worden als de perfecte marketingmix geblend tot een heerlijke smoothie.

De storytelling is zowel on- als offline met elkaar verweven, waarbij het visitekaartje van het bedrijf een link vormt naar de website, maar ook een dimensie toevoegt aan het verhaal. Voor elke nieuwe klant plant The New Standard namelijk een appelboom.
De klant ontvangt een melding van de fruitteler wanneer de appels rijp zijn en geplukt kunnen worden. Met die appels kun je natuurlijk weer van alles doen. Appelflappen maken, een appeltaart bakken…
Het is onderdeel van de directe, ongecompliceerde en brutale aanpak die de toon zet in alle uitingen van dit jonge marketingbureau. Met een echte aanpakkersmentaliteit, een behoorlijke dosis kennis en een uitzonderlijk dienstenpakket heeft The New Standard alles in zich om deze naam waar te maken!
Bekijk de website op www.thenewstandard.nl.

Kop koffie?